BIERNY ZASOBNIK

Dzięki właści­wościom’komór wirowych można uzyskać dość wysokie średnie ciśnienie użyteczne (8…8,5 kG/cma), przy szczy­towym ciśnieniu spalania w zakresie 50.. .65 kG/cm3.Bierny zasobnik powietrza jest to pomocnicza komora po­łączona jednym lub, kilkoma wąskimi kanałami z wnętrzem cylindra .W. odróżnieniu od komory wstępnej, paliwo jest wtryskiwane do.przestrzeni ponad tłokiem — tak, aby nie mogło przedostawać się do. wnętrza zasobnika po­wietrza. Wskutek gwał­townego wzrostu ci­śnienia w cylindrze,w początkowej fazie spalania do zasobni­ka napływają pewne ilości powietrza, a niekiedy i spalin, co dość skutecznie zwal- .nia szybkość narasta­nia ciśnienia w prze­strzeni ponad denkiem tłoka w okresie nie­kontrolowanego spa­lania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)