DZIELONA KOMORA SPALANIA

Przez wydzielenie z komory  spalania —kulista wnęka spalania pewnej przestrzeni  w denku tłoka (man) pomocniczej i ukształtowanie jej w odpowiedni sposób można uzyskać określony charak­ter przebiegu procesów tworzenia się i spalania mieszanki. Wystarcza wówczas mniej dokładne rozpylenie paliwa niż przy wtrysku bezpośrednim, co pozwala stosować umiarko­wane ciśnienia wtrysku (70… 130 kG/cm8). Istotne nie­dogodności wynikające z podziału komory spalania to: skomplikowanie konstrukcji głowicy oraz zwiększone zu­życia paliwa przez silnik, wskutek zwiększenia strat chło­dzenia (duża łączna powierzchnia obu części komory spa­lania) oraz dławienia przepływu gazów pomiędzy częściami komory.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)