OGÓLNE CECHY

Na ogół cechuje bardziej miękki bieg niż silniki z głowicami ze stopów lek­kich o dużej przewodności cie­plnej, a więc i o niższych robo­czych temperaturach ścianek; dość często ogranicza się nawet chło­dzenie pewnych ścianek ko­mory spalania lub stosuje specjalne elementy żarowe, aby zapewnić dodatkowe na­grzewanie sprężanego powie­trza; natomiast z uwagi na duże obciążenia cieplne w samochodowych silnikach wysokoprężnych stosuje się wyłącznie tłoki ze stopów lekkich; elementy żeliwne lub żaroodporne, wstawiane niekiedy w denka tłoków , w zasadzie za­bezpieczają tylko miejsca odbijania płonącej mieszaniny gazów przed korozją i erozją.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)