ORYGINALNA KONSTRUKCJA

Ponadto w silnikach z wtryskiem bezpośrednim odpowiednie przygotowanie mieszanki uzyskuje się przez stosowny dobór kierunku i sposobu wtryskiwania paliwa, przy czym z reguły wymusza się określone zawirowanie powietrza przez odpowiednie ukształtowanie kanału ssącego lub denka tłoka. Jedna ze strug paliwa kierowana jest niekiedy wprost na zawór wydechowy (np. silnik FIAT-203P).System M (M-Verfahren), stosowany w silnikach MAN. Dzięki oryginalnej konstrukcji komory spalania i wtryski- wacza, podczas wtryskiwania ciekle paliwo prawie się nie rozpyla (rozproszeniu ulega tylko około 5% dawki), lecz rozlewa się po ściance kulistej wnęki w denku tłoka w postaci cienkiej warstwy (błonki). Uzyskuje się to przez -odpowiednie zawirowanie powietrza i zastosowanie specjal­nego rozpylacza.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)