REGULACJA DAWKOWANIA PALIWA

Regulacja dawkowania paliwa. Jeżeli silnik wielopaliwowy przestawia się z zasilania olejem napędowym na zasilanie np. benzyną, należy jednocześnie zwiększyć maksymalne dawkowanie pompy wtryskowej. Jest to konieczne w głów­nej mierze ze względu na znacznie mniejszy ciężar właściwy .Ze względu na sposób zapłonu mieszanki pa­liwa z powietrzem rozróżnia się:— zapłon przymusowy sterowany — za pomocą iskry elektrycznej stosowany w silnikach niskoprężnych zasilanych  lub przez wtrysk wprost do cylindra dawki paliwa zapłonowego pod koniec suwu sprężania, stosowany w silnikach zasilanych gazem; paliwo zapłonowe o niskiej tempera­turze zapłonu mieszając się z powietrzem ulega samorzut­nemu zapłonowi I zapala wypełniającą cylinder sprężoną mieszankę gazu palnego z powietrzem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)