ROZRÓŻNIANE OBIEGI

Ze względu na przyjmowany umownie sposób, w jaki teoretycznie spala się mieszanka w cylindrze, rozróżnia się: obieg OTTO — spalanie w stałej objętości; charaktery­styczny dla wolnobieżnych silników niskoprężnych,obieg SABATHfi — spalanie początkowo w stałej obję­tości, a następnie przy stałym ciśnieniu, charakterystyczny dla silników żarowych, szybkobieżnych silników wysoko­prężnych oraz w przybliżeniu dla szybkobieżnych silników o  zapłonie iskrowym; rzeczywiste obiegi pracy wszystkich silników tłokowych są w mniejszym lub większym stopniu zbliżone do obiegu SABATHE,obieg DIESEL — spalanie przy stałym, ciśnieniu, cha­rakterystyczny dla wolnobieżnych silników wysokoprężnych, w razie rozpylania paliwa za pomocą sprężonego powietrza.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)