ROZRUCH SILNIKÓW

 Rozruch silników wielopaliwowych w temperaturach otoczenia do około minus 10 °C nie nastręcza istotnych trudności.” Zastoso-. wanie podgrzewaczy powietrza w rurze ssącej (elektrycznych)* pozwala na łatwy rozruch w temperaturach do około —20 °C. W jeszcze niższych temperaturach konieczne jest stosowanie specjalnych urządzeń rozruchowych.Silniki wielopaliwowe cechuje średnie ciśnienie użyteczne tego samego rzędu, co i zwykłe silniki wysokoprężne o tego samego typu ,komorach. Prawidłowe spalanie uzyskano w zakresie prędkości biegu silnika do 2000 obr/min (modele produkowane seryjnie) oraz do 3000 obr/min (prototypy).

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)