SKUTEK SPALANIA

Wskutek spalania wzrasta ciś­nienie i temperatura gazów wypełniających komorę wstęp­ną i jej zawartość w postaci mieszaniny spalin i par nie- spalonego paliwa w wyniku różnicy ciśnień gwałtownie wypływa z komory wstępnej do wnętrza cylindra, gdzie niespalone paliwo miesza się z powietrzem 1 ulega spaleniu. Ponieważ proces spalania trwa o wiele dłużej niż w zwartej komorze spalania* a spalanie’ niekontrolowane odbywa się tylko w komorze wstępnej, szczytowe ciśnienie spalania w cylindrze jest umiarkó^* ne (45.. .60 kG/cm2), a silnik , cechuje dość miękki bieg‘.V. Granica dymienia odpowiada niezbyt dużemu nadmiarowi powietrza (0,15.. .0,25, czyli a = 1,15.. .1,25). Umożliwia to uzyskiwanie dość wysokie­go średniego ciśnienia użyte­cznego — w zakresie 7,5.. .8,5 kG/cma.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)