WARUNEK WYRÓWNOWAŻENIA

Ponadto warunkiem wyrównoważenia silnika jest identyczność przebiegów pracy w poszczególnych cylindrach, czyli: jednakowe napełnie­nie cylindrów (jednakowe pojemności skokowe i regulacje’ rozrządu), identyczne końcowe ciśnienia sprężania, jedna­kowe kształty komór spalania poszczególnych cylindrów, jednakowe wyprzedzenie zapłonu lub wyprzedzenie wtryski­wania oraz jednakowy skład mieszanki łub jednakowe dawko­wanie paliwa. Rozpatrując problem wyrównoważenia w praktyce bierze się pod uwagę tylko siły odśrodkowe (C) oraz siły bezwładności pierwszego (P&i) i drugiego rzędu (Pb ii).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)