WSPÓŁCZESNE SILNIKI

W razie zmiany rodzaju paliwa używanego do za­silania silnika wielopaliwowego na ogół zmienia się jedynie wyprzedzenie wtryskiwania (zapłonu) oraz ustawienie maksymalnego dawkowania pompy wtryskowej. Wszystkie współczesne silniki wielopaliwowe są silnikami 0       zapłonie samoczynnym. Do silników wielopaliwowych dziś już nie stosowanych można poniekąd zaliczyć także silniki o zapłonie iskrowym o bardzo niskim stopniu sprę­żania (około 4,5), zasilane zasadniczo naftą, silniki żarowe oraz silniki HESSELMAN.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)