WTRYSKIWANIE PALIWA

Wtryskiwane paliwo rozprasza się w całej objętości komory spalania. W celu uzyskania prawidłowego przebiegu two­rzenia się i spalania mieszanki trzeba wymuszać odpowied­nio silne zawirowania sprężanego powietrza, przez stosowne ukształtowanie denka tłoka , a nawet kanału ssącego i stosowanie przesłonek na grzybkach za­worów ssących — czyli wywoływanie zawirowań już pod­czas zasysania powietrza. Granica dymienia odpowiada przy tym stosunkowo wyso­kiemu nadmiarowi powietrza (0,3…0,4, czyli a = 1,3……1,4). Duży nadmiar po- . wietrzą na ogół uniemożliwia uzyskanie średniego ciśnienia użytecznego powyżej pe = 7,0.. .7,5. w zwartych ko­morach spalania szczytowe, ciśnienie spalania jest wyso­kie (zwykle ponad 70…80 kG/cm8).    .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)