ZAWIESZENIE SILNIKA

  • Jeżeli zawieszenie silnika przejmuje równie dobrze obcią­żenia działające w kierunku pionowym i poziomym, w celu zmniejszenia siły, bezwładności pierwszego rzędu najko­rzystniej jest!przenieść połowę jej wartości do płaszczyzny poziomej, tzn. przyjąć k = 0,5. Składowa pionowa siły odśrodkowej tak dobranej dodatkowej masy (Amop) prze­ciwciężaru w każdym położeniu korby równoważy połowę siły bezwładności Pt, i. Wówczas pozostaje jednak składowa pozioma siły odśrodkowej tego przeciwciężaru, która zmie­nia się według sinusoidy, malejąc do zera, kiedy niezrówno­ważona połowa siły Pbi osiąga maksimum i odwrotnie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)