ZE WZGLĘDU NA CIŚNIENIE

Ze względu na ciś­nienie powietrza lub mieszanki dopływa­jącej do cylindrów rozróżnia się silniki:  wolnossące (zasi­lane podciśnieniowo bez doładowywania)  podczas pracy sil­nika w rurze ssącej zawsze panuje pod­ciśnienie; powietrze lub mieszanka do­pływa do cylindra tylko wskutek dzia­łania ssącego, wy­woływanego ruchem tłoka w kierunku zwrotu wewnętrz­nego,    doładowywane (zasilane nadciśnie- niowo) — podczas pracy silnika^w ru­rze dopływowej pa­nuje zawsze nadciś­nienie, powietrze lub mieszanka dopływa do cylindra dzięki nadciśnieniu, które wytwarza dmucha­wa lub sprężarka.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Adam Jaworski i jestem ogromnym pasjonatem motoryzacji, o samochodach wiem prawie wszystko. Motoryzacja to mój "konik". Potrafię spędzać całe dnie cementując stare samochody i przywracając im dawną świetność. Jeśli lubisz taką tematykę to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)